måndag 9 juni 2008

Det trodde jag aldrig

Ångesten har varit bedövande. Och när jag noterar antal kommentarer så blir man ju grinfärdig. Och det finns ju ingen anledning att uppfinna hjulet igen så jag lägger upp mig här. Det får bära eller brista. Och hoppas att, även om ni länkar mig, att det inte framgår vem jag var förut.

Och jag måste också komma på något bra namn på den yngsta familjemedlemmen. Så att hon inte kan spåras. Och eftersom jag är ett internet-tekniskt miffo, så måste jag klura ut hur jag sopar igen alla spår men ändå kan skriva som jag brukar.

Det får helt enkelt bli som det blir.

Hur som helst, här är jag. Ni som vet, ni vet. Ni andra är hjärtligt välkomna!

Nu kör vi!

Rösta på mig

18 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Du lyckades kontakta mig o jag lyckades klura ut det kryptiska meddelandet!! *asg*

Psst... min mailadress finns också under min profil "basattduvet", men varför gå den enkla vägen när man kan göra IQ-test??!! *skrattar dubbelvikt*

You've made my day!! Bugar o tackar o är bara så där hjärtinnerligt glad...

Den största kramen till dig

Scraphönan sa...

Säger det samma. Älskar ditt kryptiska meddelande!

Så lycklig att du är tillbaka eller ska vi säga kvar!
Kramis

annannadesign sa...

Yes! Blogrutten är räddad! Tack för att du blev kvar - jag lovar att jag ska kommentera oftare i fortsättningen!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Isabelle sa...

Underbart att få fortsätta läsa hos dig.

Men du. Om du vill vara anonym här så ta bort namnet vid "upplagd av" omgående. För det som indexerats av Google finns kvar där även efter att du raderat det på bloggen. Så då räcker det med att söka på ditt gamla bloggnamn för att hitta hit.

Anonym sa...

Underbart! TACK!! :)

Anonym sa...

Tack raring. Nu blir jag glad så glad :)

kram

Anonym sa...

Men hej! Här är jag, och här är du! Kanon! Så skönt att jag fick "flytta med dig". Mina dagar är räddade!!
Stor kram!!

Majsanochmalla sa...

Hahha... Tack bejbi... du ska fan inte sluta med det du är så bra på! Go girl go...

Tack för att du tänkte på oss!

Jag har spionerat... Det vet du! Och jag fann att det är rubbat att sluta när man har så mycket att ge... Sluta sälj prylar... Du är ju en skjutjärnsbrutta på att sälja dig själv!


Du är bra, du är bäst!


Pok

Mallahahhhajagvisstedetbralla

Anonym sa...

Tack! :)

Carina sa...

Hräligt att kunna nå dig här i rymden!
Tack!
Kram Carina

Anonym sa...

Det är ju wonderful! Återigen kan man få sig ett dagens garv!

*Ler förväntansfullt*

Kram!

MonasUniversum sa...

Fy fan vilka problem jag har. Försöker hitta alla som har kommenterat och har precis gjort bort mig hos en, som jag var säker på var någon annan..

Men jösses vad glad jag blir att ni kommer hit! Även om jag är IQ-fiskmås som inte går den uppenbara vägen för att hitta er!

Och tack för alla bra tips om hur jag sopar igen spåren. I synnerhet till Lee och Monica, vars hjälp har varit ovärderlig! Jag stänger den gamla bloggen nästa vecka!/Jag

Anonym sa...

Kul att få hänga med!
Och tack till Lee som visste vart vi fanns, vi som inte har egen blogg... Kanske man skulle skaffa en!
Gubben (Lee "The man") lär också bli glad, han är på tjänsteresa så jag meddelar honom senare.

Unknown sa...

Darling va glad jag blev nu - har deppat sen i måndags!!!!

PUSS!!!

Anonym sa...

Vink, vink..

//Frugan

Anonym sa...

Har saknat dig på min bloggrunda!
Kul att du är på G igen.

Karina sa...

Tack för att du ville delge din blogg. Kika gärna in på vovvens om du vill.

Kram i massor