torsdag 12 juni 2008

Vilse i pannkakan

I kväll jobbar jag på ett ställe jag aldrig har jobbat på förr.

Efter en timme är jag övertygad om att alla kunder tror att jag egentligen kommer från Samhall. Kan inga koder, vet inga priser, har ingen koll på varorna. Och är allmänt snurrig i huvudet.

Kön växer och jag riktigt ser hur dom tänker: amenvafanärdetförpucko. Även om jag förstås är supertrevlig. Vilket räddar det hela...hoppas jag.

De skulle bara veta att det är ägaren själv som servar dem..

Rösta på mig

10 kommentarer:

Malin sa...

Om de bara visste...då skulle de nog tänka "Ååååååååh ägaren.....nästan som kungen" eller?

MonasUniversum sa...

I wish, ha ha! Snarare skulle alla klagomål komma...

Anonym sa...

hahaha synd jag inte fick se det ;)

Anonym sa...

Det var alltså jag *pekar upp* //Monica

Karina sa...

Som vanligt alltid underbart att läsa din blogg. Nu har du gjort min dag :)

Kram

Anonym sa...

*YEAH*

Det LÖNAR sig alltså att skrika sig hes, klappa händerna tills de blir blodiga och vänta på idolen.... de kommer ALLTID tillbaka för ett extranummer!

I´M IN HEAVEN!!! :-)

Anonym sa...

Grattis på dagen hip hip hurra får våran ***** idag ha en fin dag och ta det bara lungt ;) *kram Monica

Anonym sa...

Haha! Lycka till och hoppas det sätter sig!

Men inte är de på Samhall puckon ... det menar du väl inte, hoppas jag ...

MonasUniversum sa...

LadyS: oh, nej, det menar jag verkligen inte! Förr i tiden så var de som jobbade där aningen långsamma, så det var mer det jag åsyftade!!=)

Anonym sa...

Mig: Okej! :-) No problem.