tisdag 10 juni 2008

Inga större krav där inte!

Sitter och äter middag med Filifjonkan (hhm, känns lite konstigt det där!)och vi pratar om hennes kommande födelsedag. Eftersom hon har oturen att fylla år mitt i sommaren, då varenda kotte är på semester, så har det blivit lite si och så med kalas.

Men i år har jag bestämt mig. Hon ska få ett värstingkalas i början av augusti. Ett värstingkalas i den mening att den skall bli ihågkommen av varenda unge.

Så jag frågar henne vad hon, bortsett från presenter, önskar sig allra mest. Någonting speciellt kanske, någonting jätteroligt.

"En tårta mamma. En jättefin tårta. Det skulle jag vilja ha."

Ähhum. Förvisso har det alltid serverats tårta. Dock i släktingars sällskap. Men det är inte utan att man känner sig som en rutten mamma.

Men ja jädrar vilken tårta hon ska få!

Rösta på mig

5 kommentarer:

Malin sa...

Du...när man röstar på dig så blir det lite märkligt....??? Kanske borde fixas också???

Anonym sa...

I know. Tänkte klura ut nåt sätt att spara/föra över statistiken.

Vet du hur jag får tag på Maby/Malin?

Dubbelörn sa...

För mig är hon en typisk Lilla My. En som vet precis vad hon vill o inte ryggar för något... *skrattar*

KRam

Unknown sa...

Kolla in den här länken, här finns det tårtor som ehter duga :-)
http://www.cakedesign.se/

Karina sa...

Vet hur hon har det. Jag fyller själv år på sommaren när alla är på semester. Hmmm...tårta är kanon bra juh...hehe

Kram K