fredag 13 juni 2008

En födelsedag

I dag fyller jag år.

Fredagen den 13:e är ingen bra dag att fylla år på, i synnerhet inte om man ska sitta på ett flygplan. Och är flygrädd.

Och min man är ju väldigt rolig.

Jag har önskat mig en ny maskindriven markis till altanen. Länge.

Det första han säger när han gratulerar mig och ger mig alla presenter, är; "alltså, det här med markis hoppade jag över, det är ju inte så personligt."

En kvart senare är jag framme vid sista paketet.

Infravärme till altanen.

Mycket personligt.

Rösta på mig

12 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmmmmmycket glad, Tack..
Och stort Grattis..

Majsanochmalla sa...

Pok

Nu får du fan bjuda på smaskig tårta nästa vecka! ,-)

Mallagräddbralla

Anonym sa...

Stort GRATTIS ìgen hahaha beställ din markis själv , sen kan det ju vara ganska skönt med värme när du sitter där och bloggar ;)Monica

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen du underbara människa!!!!
Massssvis med kramar!
Marina

Anonym sa...

Åh, varmaste grattiskramarna från mig!!!

Personlig infravärme ... haha! Nu kan du sitta där natten lång med en draja, eller vad som nu är din favoritdrink!

Ha en underbar födelsedag!

Isabelle sa...

GRATTIS!!!
Flygresan kommer att gå galant. 13 måste ju vara ditt lyckonummer.
Ha en härlig dag!

Anonym sa...

:-D

Personligt eller ej... den gav MIG ett underbart skratt och det är ju tanken som räknas... det var kanske SÅ han tänkte, maken?!?

GRATTIS!

Unknown sa...

Grattis på födelsedagen!!
Instämmer med övriga - ta en stooor (rååsa) drink så kommer allting kännas så bra igen :-)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
//Thereze

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
Flygturen kommer gå finfint, ska du se.
Så värmaren skulle vara mer personlig än en markis, que? Konstig logik han har den där maken.

Anonym sa...

Stort grattis på födelsedagen bruden!!

KRAM Lee

Anonym sa...

Ett stort Grattis på födelsedagen!!!

Kram Malin (Maby)