lördag 14 juni 2008

Tack!

Era kommentarer avgjorde saken.

Jag fortsätter i den gamla. F-n, jag som hann radera så många inlägg och mecka runt. Men, det är bara att köra på.

Nu ska jag ut och paddla kanot i Hamburg. Japp, du läste rätt. Är på ett world wide återförsäljarmöte och värden/leverantören hittar alltid på galna saker.

Problemet var bara att de glömde maila alla om varma kläder och nu ska vi paddla kanot till nåt ställe där vi ska grilla.

Det är 12 grader.

Jag har noll varma kläder.

Och jag har just strulat till koden till safen på rummet, där alla juveler ligger, så maken är galen.

Fast man kan kanske klara sig utan diamanter i en kanot. Kanske.

Tittar in senare i kväll.

Rösta på mig

6 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha kul kul håll dig bara i kanon bare hihihih ,) //monica

Anonym sa...

Du kanske klarar dig utan diamanterna i en kanot... men klarar sig diamanterna utan dig? ;-)

Det handlar alltid om vilket perspektiv man ger sina problem!

Karina sa...

Diamanter...vad är det mot att paddla kanot...;o..hihi
Gött att du fortsätter i den gamla. Vi stöttar dig i all evighet det vet du :)
Tänk om du kunde komma förbi till vårt kråkslott någon dag...:)
Lämna då diamanterna hemma, här gäller rediga Stövlar...hehe

Kram i massor och paddla försiktigt

Anonym sa...

Skönt att du kommit till ett beslut!

Angående kanoten: Kanske kan skumpa återigen vara räddningen? Så du håller värmen!

Ha en jätteskön fortsättning på resan!

Dubbelörn sa...

*asg*

Har läst om dina funderingar o vad är problemet??!!!

Hur många är det inte som "slutar" bloggaoch sedan börjar igen, för att de inte grejar att vara utan bloggandet!!!

Kram

Sofia - SofiaFj sa...

Heja, heja. Paddla på!!